Heb je al eens op onze Appinco Wiki gekeken? We houden dit bij met de meest voorkomende vragen en andere handig tips! Meld je rechtsboven aan, zodat alle artikelen beschikbaar zijn.
Voor vragen omtrent hoe instellingen, teksten, titels, pagina's e.d. aan te passen zijn of waar deze gevonden kunnen worden hebben we een uitgebreide handleiding geschreven. Deze is te vinden door hier te klikken. Mocht deze handleiding je vraag niet kunnen beantwoorden vul dan verder dit formulier in.
Belangrijk
Het komt regelmatig voor dat de website/shop niet echt offline is, maar dat het een lokale blokkade betreft. Een lokale blokkade kan komen doordat er bijvoorbeeld te vaak geprobeerd is om in te loggen met een verkeerd wachtwoord. Bij een lokale blokkade is de website/shop voor andere bezoekers gewoon te benaderen. We raden dan ook aan om eerst 15 minuten te wachten, als het probleem er dan nog steeds is vul dan verder dit formulier in.
Voordat je een e-mail service storing signaleert, gelieve eerst even in te loggen via de webmail, met je gebruikelijke e-mail account gegevens en te controleren of je het probleem daar ook ervaart. Wat bijv. vaak voorkomt is dat de mailbox vol zit.
Mocht het probleem niet aanwezig zijn op de webmail omgeving, dan betekent het dat het probleem dat je ervaart lokaal is. Dit is hoogstwaarschijnlijk een verkeerd ingestelde e-mail programma. Voor meer hulp hoe e-mail programma's zoals Outlook/Apple mail/Thunderbird ingesteld kunnen worden verwijzen we je graag door naar onze Appinco Helpdesk.
Mocht het probleem er daarna nog zijn, kies dan 1 van onderstaande opties:
Er zijn verschillende mogelijkheden:
1. Je ruimt de mailbox op, vergeet niet de e-mail ook uit de prullenbak te verwijderen. Je kan dat doen door in te loggen op de webmail, maar dit is ook mogelijk door de mail in je e-mail programma te verwijderen zoals Outlook.
2. We doen de mailbox upgraden naar 25gb, dit kost 10,- per maand en wordt per jaar gefactureerd, excl. btw.
Voor meer hulp hoe e-mail programma's zoals Outlook/Apple mail/Thunderbird en op je mobiele telefoon ingesteld kunnen worden verwijzen we je graag door naar onze Appinco helpdesk.
Op onze Appinco Helpdesk houden wij een groot aantal artikelen bij voor vaak gestelde vragen. Heb je hier al eens gekeken of andere gebruikers dit probleem eerder hebben ervaren?
Gelieve het incident of storing zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven, dit is belangrijk voor de opvolging van deze melding.